.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر نصرالله درباره سناریوی ترور سفیر عربستان

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر ساختگی و دروغ بودن اتهامات اخیر آمریکا علیه ایران مبنی بر تلاش برای ترور سفیر عربستان در واشنگتن، هدف از آن را متشنج کردن روابط تهران و ریاض دانست و خواستار برحذر بودن سعودیها از این توطئه آمریکا شد. 

سید حسن نصرالله در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار درباره سناریوی ساختگی اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران با عنوان ادعایی توطئه ترور سفیر عربستان گفت : امیدوارم سعودیها با این طرح و نقشه آمریکایی علیه ایران همراه نشوند و به منافع آمریکا خدمت نکنند.

دبیرکل حزب الله لبنان هشدار داد : هر گونه تنش میان ایران و عربستان به نفع کشورهای منطقه نیست.

نصرالله وقوع هر گونه جنگ میان آمریکا و ایران را بعید دانست و گفت : آمریکا خواهان امتیازدهی ایران و همراهی این کشور با طرحهای کاخ سفید است.

دبیرکل حزب الله گفت : هدف از سناریوی ترور، تحمیل تحریمهای بیشتر بر ایران و متشنج کردن روابط عربستان و ایران و همچنین ایجاد فتنه است و علت اصلی این سناریوسازی، ایستادگی ایران در مقابل طرحهای آمریکا است.

وی افزود : مخالفت ایران با طرحهای آمریکا، مقامات کاخ سفید را عصبانی کرده است و به همین سبب آنها این اتهامات ساختگی را علیه ایران مطرح کردند که هدف آنها از این اتهامات ساختگی، باز کردن کانال گفتگوی مستقیم با ایران است که همچنان با آن مخالفت می کند.

نصرالله گفت : آمریکایی ها خواستار گشایش خط ارتباطی دائمی با ایران به طور مستقیم شده اند و یک ژنرال آمریکایی را برای این کار تعیین کرده اند، اما ایران با این مسئله مخالفت کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.